Bestellen en verzenden

Op deze pagina vind je meer informatie over de verzending en bezorging van jouw bestellingen plus antwoord op veel gestelde vragen:

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Studio Tineke

In de webshop kun je zowel zonder als met een account een bestelling plaatsen. Je gaat naar het product dat je wilt bestellen, selecteer het aantal dat je wilt ontvangen en voeg ze toe aan je winkelmand. Als je klaar bent kun je de geselecteerde producten afrekenen in de winkelmand.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 

Wanneer een bestelling word geplaatst streven wij er naar producten die voorradig zijn de volgende dag te versturen. Bij alle bestellingen boven de € 50,- is de verzending gratis. Ook is het mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een afhaalpunt van PostNL geef dit dan aan bij uw bestelling.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

De producten worden in Nederland via PostNL verstuurd.

Mijn bestelling klopt niet, wat moet ik nu doen?

Als de bestelling niet klopt kun je contact op nemen telefoon of app 06-12065556 of per mail info@studiotineke.nl.

Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?

Wanneer u op tijd contact met ons opneemt kunnen we kijken naar de mogelijkheden.